www.zeitoonisp.com

www.zarbook.com

www.zeitoonisp.com

www.zarbook.com

یه نکته ی با حال در مورد شبکه

چگونه در یک شبکه ای که بر اساس هاب است(معمولا شبکه های ستاره ای) یک سیستم به شبکه اضافه کنیم و از خدمات شبکه از جمله اینترنت و... استفاده کنیم بدون وصل کردن آن سیستم به هاب ؟

برای این کار فقط کافی است بر روی سرور علاوه بر کارت شبکه هایی که وجود دارد یک کارت شبکه دیگر اضافه کنیم و سپس سیستم مورد نظر را از طریق آن کارت شبکه به سرور متصل کنیم بعد از این کارهم برای کارت شبکه ی سرور و هم برای کارت شبکه ی سیستم مورد نظر یک آی پی در رنج کارت شبکه ی دیگر سرور که به هاب متصل است ست(تنظیم) می کنیم بعد از آن خواهید دید که سیستم شما به سرور متصل شده و شما می توانید از خدمات شبکه مانند استفاده از پوشه های به اشتراک گذاشته شده و... استفاده کنید ولی با این حال هنوز شما نمی توانید از اینترنت شیر شده توسط سرور استفاده کنید و فقط شبکه ی سیستم شما راه افتاده است برای اینکه بتوان از اینترنت شیر شده ی سرور هم مانند بقیه ی سیستم هایی که به هاب متصل اند استفاده کرد می بایست کارت شبکه ای که به هاب متصل است را شیر(به اشتراک بگزاریم) کنیم با این کار ما توانسته ایم علاوه بر استفاده از خدمات شبکه از اینترنت سرور هم استفاده کنیم

نظرات 3 + ارسال نظر
ارتباط یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:21 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com

بکاریم نهالی سر هر پیچ کلام ...
خوشحالم که وبلاگ شما رو اگرچه به صورت کاملا تصادفی ، پیدا کردم . واقعا وبلاگ جالبی دارید .
خیلی تمایل به تبادل لینک با شما رو دارم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشی دوست دارم سایت من رو با نام
۩۞۩ بی پرده زنان و مردان را ببینید۩۞۩ لینک کنی . و حتما به من اطلاع بده که وبلاگ تو رو با چه نامی لینک کنم .
ارتباط

ا سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:39 ب.ظ

ذ

نو.یسنده مطلب یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ق.ظ

خودم خندم میگیره از این پستی که گذاشتم؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد