www.zeitoonisp.com

www.zarbook.com

www.zeitoonisp.com

www.zarbook.com

درج آیات قرآنی به همراه ترجمه آن در نرم افزار ‌Word

Quran In word نام یک پلاگین جانبی برای نرم افزار Word است پس از نصب آن می توانید تنها با چند کلیک ، آیات دلخواه از قرآن مجید را با خط زیبای عثمان طهه و با ترجمه فارسی - انگلیسی و چند زبان دیگر در نرم افزار Microsoft Word وارد کنید .

quran-in-word-13.gif

اگر مشتری قدیمی سایت شاهوار دات نت بوده باشید ، حتما می دانید که این پلاگین حدود یکسال پیش در همین سایت معرفی شده بود و با استقبال کم نظیری نیز مواجه شد ، اما به تازگی باخبر شدیم سازنده این پلاگین نسخه جدید این نرم افزار را تهیه و‌ارائه کرده است.(Quran In word 1.3) که می توانید در ادامه مطلب اقدام به دانلود این پلاگین جالب و البته کم حجم نمایید .
همچنین شیوه استفاده از پلاگین نیز به صورت تصویری ارائه شده است .


»» پس از دانلود و نصب نرم افزار کافی است وارد نرم افزار Word شوید . حال در کنار منوی Help گزینه ای با نام Al-Quran را مشاهده خواهید کرد :

1.gif

با کلیک بر روی این گزینه منویی شامل چند گزینه ، مشاهده خواهید کرد که شما را قارد می سازد اقدام به درج متن + ترجمه آیات ، تنها متن عربی آیات و یا تنها ترجمه آیات در Word نمایید . (به طور مثال ما گزینه اول را که شامل متن عربی آیات به همراه ترجمه آیات می باشد انتخاب می کنیم .

2.gif

در پنجره نمایش داده شده ، پس از انتخاب سوره مورد نظر و آیات انتخابی و اندازه فونت زبانهایی که مایل به درج ترجمه آنها هستید را برگزینید

3.gif

نهایتا بر روی OK کلیک کنید تا تغییرات اعمال شود .

4.gif

 

پس از دانلود نرم افزار ، قادر به درج متن عربی آیات و ترجمه فارسی آن هستید ، در صورتی که مایل به استفاده از ترجمه زبانهای دیگر می باشید ، در ادامه لینک دانلود ترجمه زبانهای English - Indonesia - Malay -German - Bosnia - Spanish - French - Albania - Russian نیز قرار داده شده است که برای استفاده از آنها لازم است پس از دانلود فایل را از حالت فشرده خارج کرده و فایل مربوط به هر زبان را در شاخه program files\quran_in_word\ قرار دهید .

»»دانلود پلاگین Quran In word 1.3 (کلیه آیات به عربی به همراه ترجمه فارسی)

»» پسورد : www.shahvar.net

حجم : 1 مگابایت

»» فایلهای زبانهای ترجمه دیگر :

English ( 342 Kb)
Indonesia ( 365 Kb )
Malay ( 358 Kb)
German ( 306 Kb)
Bosnia ( 288 Kb)
Spanish ( 268 Kb)
French ( 312 Kb)
Albania ( 341 Kb)
Russian ( 314 Kb

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی الهام نیا شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:34 ب.ظ

از نظر من هر کاری که شما انجام بدهید جالب و قابل ستایش
است

ممنون از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد